2014. június 3., kedd

Andi levele-út a bennünk lévő Istenség felé

Szia Judit! 
Most jutottam el odáig, hogy leírjam, hogy mit művelt velem a bowen. Bár most már összefolyik a kezelés a metamorf kezeléssel, úgyhogy már nem tudom, hogy mi mitől lett jobb. Ráadásul még családállításra is járok. 2 hét múlva megyek Rékához megtanulni a metamorf kezelést. Már nagyon várom! 

Szóval ott kezdődik az én történetem a bowennel,hogy erősen begyulladt a térdem és nagyon megijedtem, hogy mi lesz velem. Ezért is kerestem fel Juditot. Az első kezelés után úgy léptem ki az utcára, mint aki a föld felett lebeg fél méterrel. Nyugodt voltam és a világ olyan gyönyörű volt! (pedig Pest zsúfoltságát nem igen kedvelem) . Másnapra kellemes kis izomláz lett a lábaimban. Aztán életem eseményei felgyorsultak. Minden, amit addig csak terveztem és gondoltam, beáramlott lehetőségként a valóságomba. Csak választanom kellett...Nem volt bennem félelem ott, ahol eddig igen. Testem feszüléseit feloldotta a hetente kapott kezelés. Nyugodtnak érzem magam, bár rengeteg a feladat, amit el szeretnék végezni. Rengeteg energiám van, és természetesen a térdem már teljesen meggyógyult. Az életem teljesen átalakult, nem tartok a jövőtől, sőt kíváncsian várom, milyen új élményekkel leszek gazdagabb! Hálásan köszönöm Juditnak, hogy segített gyógyítani magamat!!!

Ennyi jutott most eszembe. Az a helyzet, hogy félelmetesen sok energiám lett ám! Nem tudom,hogy csinálom, de képes vagyok egész nap pörögni! Régen nagyon sokszor voltam energia hiányos állapotban. 
Álmodtam egy olyat, ami az utolsó metamorf masszázshoz látszik kapcsolódni. Hatalmas víz volt Fehérvár utcáin, én pedig a kis autómban hajókáztam rajta. Az emberek körülöttem a kristály tiszta vízben vidáman lubickoltak. Pozitív kép volt. 
A Te dolgaid jól alakulnak? 

Szép napokat kíván: Andi :-)

-Köszönöm kérdésedet Andikám, nagyon-nagyon jól :-)