2015. február 17., kedd

Nóri levele-köszönöm!

Szia Judit!

Végre sikerül leírnom, hogy mit jelent nekem a Bowen.

Négy évvel ezelőtt a férjem lehajolt, hogy kidobjon valamit a szemetesbe. Utána nem bírt felegyenesedni. Mindez vasárnap reggel történt. Teljesen kétségbeestünk, mert gyakorlatilag mozdulni sem bírt a fájdalomtól. Sógornőm tanácsára felhívtuk Juditot, aki még aznap eljött hozzánk. Egy kezelés után a férjem már tudott járkálni.
Eltelt jó pár év és én egyik reggel úgy ébredtem, hogy "Hű de elfeküdtem a nyakamat!". Pár nappal később már a zsibbadni kezdett a bal hüvelykujjam és egy vonalban a karom is. Rögtön Judit jutott eszembe és nyomozni kezdtem, hol érhetem el. Két nappal később már ott voltam nála, és mivel nem tudtam kire hagyni, az akkor 6 hónapos kislányommal együtt.
Nem ígérte, hogy azonnal elmúlik a fájdalom és a zsibbadás, de már az első kezelés után éreztem, hogy kicsit jobb lett, hogy elindult a gyógyulás. A fájdalom viszonylag hamar elmúlt (ülni és háton feküdni nem tudtam, annyira fájt a karom és a vállam), viszont a zsibbadás csak több hét után szűnt meg. Minden kezelés után lazának és nyugodtak éreztem magam. És ha már ott volt a babám, őt is megkezelte Judit, ugyanis rendszeresen a bal kézfejére támaszkodott ha kinyomta magát hasonfekvésből. 2-3 kezelés után ez teljesen megszűnt.
A kisgyerekes anyukák életét élem és ez nagyon igénybeveszi a testemet. A gyerekek cipelése, lépcsőzés, a sok guggolás a térdemet is kikezdte. Most is Judithoz járok és már az első kezelés után éreztem, hogy kevésbé fáj, könnyebben mozog a térdem. Judit a kezelésen kívül tanácsokat is ad, milyen gyakolatokkal lehet még segíteni a szervezet öngyógyító képességét.
Köszönöm Judit!

Nóra Vácról