2015. június 30., kedd

Pistike

Pistivel a munka öröm és nem kis kihívás, főleg ha a nyakát kezelem, mert nagyon csiklandós smile hangulatjel
Olvassátok édesanyja levelét! Köszönöm! smile hangulatjel
"Kedves Judit!
Az én kisfiam már 5 éves, agykamratágulattal született. A méhben agyvérzést kapott, ezért a jobb oldala is gyengébb. Már régóta keresünk olyan kezelést, ami segíthetne rajta. Sokat kutakodtam a neten, mikor rátaláltam Juditra, és a Bowenre. Még nem hallottam róla, de bizakodva mentünk az első kezelésre. Sok pozitív változáson vagyunk túl azóta. A kezelések után azt vettem észre, hogy reggel, sokkal kipihenetebben ébred, arca kisimult. Az egyensúlya-amivel gond van, sokat javult. Megtanult hintázni, amit még nem tudott, és a pár fokos lépcsőn kapaszkodás nélkül közlekedik. A futóbiciklizés annyira megy neki, hogy csak ámulunk. Szemmel látható a változás. Szemtekerezgése is van és ez is javult amióta Bowenezik.
Nagyon köszönjük neked Judit és a Bowennek!
Vasváriné és Pistike"