2015. október 10., szombat

Irénke visszajelzése

Túl vagyunk a tegnapi Önbizalom tréningen, amit Szabó Csilla Theta-Healing terapeutával közösen tartottunk. Bár még nincsenek visszajelzések a dupla kezelés hatásairól, az tény, hogy mindenki érezhetően ellazult. Addig is olvassátok Irénke levelét, aki egy tökéletes példája annak, hogy hogyan segít a gyógyulásban a Theta-healing és a Bowen-technika egymást követő alkalmazása. Köszönöm Irénke!

"Végh Sándor Thetahealig konzulens ajánlotta nekem Jutkát, aki  Bowen
technikával foglalkozik. Szellemi munkát végzek, amely elég sok
stresszel és feszültséggel jár, sokat ülök a számítógép előtt. Sajnos
kevés a mozgás is. Bordaközi izomfájdalommal és elég fáradtan érkeztem
Jutkához. Kértem a segítését abban, hogy elmúljon a fájdalmam és a
túlterhelt és stresszes időszak átvészelésében.
Bowen 2 kezelésen voltam, amelyek segítettek az izomgörcsök oldásában,
több energiám van, jól bírom a munkát és változott a munkához való
hozzáállásom.
Mindenkinek ajánlom a ennek a terápiának a kipróbálását, nekem
segített. Jutka nagyon közvetlen, kedves és segítőkész, kellemes
személyiség. Mindenkinek szívből ajánlom, akinek vannak testi, lelki,
szellemi problémái és máshol nem talált rá megoldást.".